Trackback
RSS 2.0
-

14 dagaar ^^

Hejsaan, sitter i mitt rum, kan gå o lägga mig sent idag, ska t tandlärkaren 10 så ingen ide o åka t skolan innan imorgoon :P
Idag har det varit en chill dag i skolan, blev vän med faiquah o vi typ snackade lite sen drog vi o nabila t kiosken o köpte godis för vi kollade på film på spanskan, Knight and Day tror jag den hette , ganska bra faktist, rekomenderar den till alla (Y)
Slutet av skolan orkade jag inte mer för Han är sur på mig o jag vet inte varför :(
Saknar dig, vet inte vad jag har gjort för fel...
Så typ när vi slutade drog jag till en lekpakr o gungade lite, sen gick jag till tåget, kom hem, sov ett tag sen åt jag o drog t ladan o där kollade vi på en film Crazy Beutiful hette den o va oxå bra o sen fick vi lite paj o sen lekte nåra DJs så det va lite musik :P
Sen kom jag hem, duschade, gjorde oboy o nu sitter jag här men nu ska jag kolla på tv så, 
 Godnatt
/f'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: