Trackback
RSS 2.0
-

hejsssaaan :)

hejsanhejsan, förlåt för ajg inte har bloggat på ett tag, har bara inte haft nått kul o skriva bara en sak nu, ja o pojkvännen har gjort slut Så jävla fittig han va... han skickade våran kompis för att göra slut me mig, asså bara så jävla fittigt ;o
lite snabbt om igåår, skolan va normal, snackade me exet om att han va taskig o så men dagen va ganska normal förutom att tjejerna hade 2 lekioner för vi skulle åka o bada o vi skippade engelskan, fett lyx juu ^^
Sen på badet va de kul, Jag kan simma 200 meter :P ^^
sen efter, när vi satt i bastun va de 2 äldre tjejer som typ satt o snackade skit om oss för vi snackade för högt (;o) men sen vare kul, ja o emelie drog t min mormor o chillade sen när ja kom hem drog ja t ladan o va där me typ natta o syster o nåra till.
Typ kl 11 gick ja o natta o mötte fanny, bästa bardomsvännen asså! <3 - o vi gick tbx t ladan.
vi va där t typ halv 12 för då stängde de men de va nån som hade stannat kvar där o gömt sig o när han rörde sig gick larmet o allt så alla gick därifrån. sen satt typ nåra vid dagiset nära miig o typ snackade. efter ett tag blev alla tråkiga så jag o syster drog hem vid 10 över 12.
men nu ska ja dra o typ köpa tuggumin, känner mig skit sugen på det just nu :P
PÖSS
                                        /f'

Kommentarer
Postat av: Anonym

du umgås med fel människor... du kommer att bli sårad

2010-10-10 @ 19:05:45
Postat av: hehe

visste inte att ni har en blogg

2010-10-16 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: