Trackback
RSS 2.0
-

seriöst ?!

heej, idag har de varit chill i skolan, hade matteprov på morgonen o sen va de träslöjd så ja satt typ de hörselskydd i de lilla rummet för de skulle vara tyst, pallar fan inte me allt sågande o sånt -.-'
Efter slöjden va de lunch, de va pannkakor men åt typ inget för en kille BOMBADE me sylt o den e skit klumpig o de såg typ ut som mensblod  :S
sen förstörde samma kille min kompis så hon började typ gråta så ja flippade lite på honom o alla killar från 7A och 7B stog i en ring o kollade men pojkvännen min gjorde så ja fick dampa lite genom att flytta bort alla från oss, hehe :P
tack vare Äckelkillen så kom vi försent t engelskan o de va fett tyst för de va bara tjejer där för alla killar skulle simma med gympaläraren så de va fett skönt:P
sen slutade vi typ 1 o ja drog te kista o väntade där för jag skulle flippa på en annan kille oxå...
De gick inte så bra för ja fick sitta där i typ 2 och en halv timme, o sen när han kom då fattade han inte ett skit för han kan SKITA PÅ SIG ASSÅ, men sen va jag me Yahya, Selman, Marvin o Kevin o ja fick en tia av selman så jag köpte en cheesburgare, va skit hungriig. Men sen drog alla utom yahya så vi gick typ runt lite o snackade...
Sen när ja skulle dra hem t miig så dissade bussen mig  så vi satte oss typ nånstanns o sen såg vi att en till buss som jag kunde ta stog där men den dissade mig oxå -.-'
Sen kom en till buss som gick direkt t upplands väsby station, elr de va vad jag trodde iallafall men jag kom te upplands väsby typ efter 1 timme o ja pallade inte åka t stationen så jag gick av typ 2 stationer ifrån miig o väntade på en buss som skulle åt de hållet :P
Men nu e jag hemma o maten e typ inte god så ja ska tigga pengar av mamma o typ dra t Bk, men nu ska ja dra så PÖSS

/f'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: